Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~DriftLady | użytkownik

imię i nazwiskoEfffcia adresSzczecin zarejestrowany21.05.2007 @02:36:29 ostatnio na stronie21.02.2013 @13:56:34

Niepoprawna romantyczka
Niepoprawna marzycielka
Niepoprawna fotograficzka
Niepoprawna ...




Fotografuję bo...
lubię...

... to że czasem nie wychodzi ...
... to druga para kaloszy




Zamiast bez sensu krytykować ... napisz co mam poprawić



Swoją drogą ostatnio zauważyłam, że mieć DD to obciach xD
Cieszę się że nigdy go nie będę miała xD


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6592816
digarty388 komentarze1612 posty na forum9

komputer / sprzęt
Olympus E-620 30mm 1.4, 18-180 mm, 14-42mm, 40-150mm, Lubitel <3, Smena 8M, Zenith, Fetana 35MD,Fujitsu Siemens AMILO LI 1705, tablet wacom bamboo

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~greenSHE    30.05.2008 @13:06:57
ahahahahaha xD

no fajnie dzieki:D
nie wiedziałam że się nadaje:P
~roterdam    29.05.2008 @16:24:07
dzięki śliczne
~julekwroclaw    28.05.2008 @21:47:10
ja też, Czesio is THE BEST
~julekwroclaw    28.05.2008 @21:31:50
widzę że też lubisz Czesia
~greenSHE    28.05.2008 @21:12:46
dziękuję ^^
~greenSHE    27.05.2008 @18:05:13
niom racja ^^

dziękuję
~przemyslb    27.05.2008 @17:04:52
widze komuś coraz lepzse potrety wychodza
milo
~joannamariak    27.05.2008 @14:54:42
Dziękuję.
_______
go fix my head, create some wealth
~Maaciek    26.05.2008 @19:15:31
dzięki
~greenSHE    26.05.2008 @15:12:00
ale ostrość jest xD

no nikt nie czepia się tego co jest naprawdę źle xD
~daberman    26.05.2008 @08:59:03
Dziekuję za ocenkę. Pozdrawiam
~Adam3    24.05.2008 @20:18:53
tak.pozdrawiam.
~hellyhope    24.05.2008 @00:24:53
zapraszam do grupy firedance na moim profilu : http://www.digart.pl/grupy/4508/Firedance/
_______
________________________________________________________

don't cry
~giftig17    22.05.2008 @21:26:39
dziękować
_______
~ Dobre jest zawsze wrogiem lepszego. ~
~greenSHE    21.05.2008 @19:58:47
hmmmm...
może wpadnij do mojego?
~greenSHE    21.05.2008 @19:36:03
hmmm...
z piekła? xD

ja ich nie biore one same wołają mnie i proszą o zdjęcie xD
~dzieci0l    21.05.2008 @19:28:29
Ano, to jak przeznaczenie. ;d
~dzieci0l    21.05.2008 @19:24:39
ohohoh, nawet tutaj Cię znalazłam. Jak zwykle przez przypadek.
~losthighway    18.05.2008 @13:48:13
;p milo mi dzieki
_______
Andy, who is the guy on the stairs? Guy in black?
I don't know his name. He's a friend of Dick Laurent, I think.
Dick Laurent? Yeah, I believe so /But Dick Laurent is dead, isn't he?
He is? I didn't think you knew Dick. How do you know he's dead?
~greenSHE    17.05.2008 @17:56:18
dziękuję
~amputechture    13.05.2008 @17:43:59
bywa i taki. ja sie tym tulipanem genetycznie nie bawiłam.
~czarnaagrafka    13.05.2008 @17:36:36
na innym portalu nie. hmm... mam już tę pracę w mojej galerii na DA , ale w innej kolorystyce.

pozdrawiam
_______
carpe diem !
~3arteq    11.05.2008 @21:03:15
dziękować
_______
♥♦♣♠ B.S. ♥♦♣♠
~lukas92    11.05.2008 @20:55:11
dzięki 3 doors down o tak ))
~greenSHE    11.05.2008 @18:39:22
dziękuje
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt